Siapa Bakal Suami Sarimah Ibrahim

Siapa Bakal Suami Sarimah Ibrahim.
Selebriti jelita Sarimah Ibrahim nampaknya sedang menghitung hari untuk bergelar isteri tidak lama sahaja lagi.

Selepas Yana Samsudin bulan ini serta Sharifah Sakinah dan Hanez Suraya bulan depan, Sarimah Ibrahim juga akan mengikuti jejak mereka. Penyanyi, pelakon, pengacara dan penyampai radio itu akan bernikah pada 2 April depan. 

Penyanyi lagu Kini Kau Tiada itu memilih cucu kepada Yang di-Pertuan Besar Negeri Sembilan ke-10, Tunku Nadzimuddin Tunku Mudzaffar (Tunku Jamie) sebagai bakal suaminya. Pasangan ini bertunang pada 27 September tahun lalu. 

"Majlis nikah dan resepsi akan diadakan pada hari yang sama di Hotel Prince bermula sebelah pagi dan bersanding pada malamnya. Keesokan harinya akan diadakan resepsi ala Barat di lokasi sama pada jam 8 malam. 
Siapa Bakal Suami Sarimah Ibrahim
Majlis nikah dan resepsi akan diadakan pada hari yang sama di Hotel Prince bermula sebelah pagi dan bersanding pada malamnya. Keesokan harinya akan diadakan resepsi ala Barat di lokasi sama pada jam 8 malam.
Pasangan Sarimah dan Tengku Jamie  telah berkenalan selama sembilan bulan dan mengikat tali pertunangan pada 27 September 2014.
Ini merupakan perkahwinan kali kedua buat Sarimah dan Tengku Jamie. Pada tahun 2006 Sarimah pernah mendirikan rumah tangga bersama seorang jejaka dari Australia iaitu Amir Andrew Abdullah dan bercerai pada tahun 2008.  Tengku Jamie juga merupakan seorang duda tetapi tidak mempunyai anak.
Siapa Bakal Suami Sarimah Ibrahim
Harapnya Sarimah dan Tengku Jamie kekal bahagia sehingga ke akhir hayat dalam perkahwinan kali ini. Jadikan kesilapan masa lalu sebagai pengajaran untuk membaiki diri masing-masing. Sikap tolak ansur itu penting, InshaAllah semua akan berjalan dengan lancar.

0 comment... add one now