Beruntungnya Saya Yang Masih Punya Ayah – Perkongsian Ustaz Ini Mengenai Ayahnya Buat Netizen Terharu

Setiap orang mesti punyai ayah tak kisah sama ada masih hidup atau dah pergi meninggalkan kita. Segarang mana pun ayah, dia pasti akan memberi yang terbaik buat anaknya. Kalaupun ayah selalu tiada di rumah, dia sebenarnya mencari rezeki untuk menyara keluarga dan anak-anak.

Beruntungnya orang yang masih memiliki ayah. Kalau dia dah tua, maka inilah saat terbaik nak berbakti kepada ayahnya kan? Apa yang kita boleh beri pada ayah saat ini takkan sama nilainya sewaktu ayah beri apa yang kita mahu masa kecil dulu. Kami share dengan korang perkongsian ustaz ni pasal ayahandanya. Siapa potong bawang ni, beb…?

Teringat masa saya kecil


Ayah bagi kehendak kita dengan kesusahan


Dapat jaga mak ayah tu bertuah


Semoga ustaz Khailil Razak berjaya dan dipermudahkan urusan dalam menjaga ayahanda tercintanya. Sebak kami membaca nukilan beliau yang boleh dijadikan panduan bersama. Hargai mereka dan kenang jasa sewaktu menjaga kita dari kecil. Bukan membiarkan dan hanya balik bila perayaan sahaja.
Sumber: FB Khailil Razak
loading...

0 comment... add one now