Skip to main content

Bila Bini Kau Dah Tak Cantik, Kau ‘repair’, Bukannya Tinggalkan Dan ‘look Around’



Sifir ringkas untuk lelaki yang sudah beristeri:

Langkah 1

Bila kau nampak seorang perempuan yang cantik gila dan seksi, bau dia wangi pula tu dan kau rasa suka dan berkenan, kau tengok betul-betul pada perempuan itu apa yang kau suka.

Langkah 2

Bila kau balik rumah, kau pandang isteri kau. Cari perbezaaan dia dengan perempuan yang kau suka tadi. 

Langkah 3

Kalau bini kau rambut dia kusut masai berbanding perempuan tadi, kau bawak dia pergi saloon buat rambut


Kalau bini kau muka dia tak putih macam perempuan tadi, kau bawa dia pergi spa atau belikan dia produk-produk yang boleh putihkan kulit dia, kan sudah banyak produk di pasaran sekarang ini.

Kalau isteri kau pakai baju selekeh, pergi bawa dia beli baju yang cantik dan daring, Kalau malu mahu bawa isteri pergi shopping, beli online, dia pos sampai rumah

Kalau isteri kau tak pandai cakap atau isteri kau berkomunikasi cara kampung, didik dia atau bawa dia pergi ke kelas komunikasi atau cari tutorial di Youtube terkik berkomunikasi cara moden.

Kalau isteri kau tak pandai masak, kau carikan resepi-resepi dari Facebook lepas tu kau tag isteri kau. Kalau kau tak mahu malukan isteri kau, kau screenshot lepas tu kau Whatsapp dia. Lepas kau dah kongsikan resepi tu, kau jangan kedekut beli barang dapur pula. Makan nak sedap, barang dapur kedekut, bangang namanya.

Kalau kau cium isteri kau busuk, kalu belikan la dia perfume, bukan mahal punlah bro. Lagi pun bukan kau nak bagi bini aku pun.

Kalau kau tengok gigi isteri kau kuning, bawa dia pergi jumpa dentist.

Kalau kau tengok isteri kau gemuk, bawa la dia pergi bersenam. Kalau tidak pun, kau belikan produk kuruskan badan. Tapi jangan pula kau aniaya isteri kau dengan catu makanan dia sampai dia penat lesu.

Kalau bini kau tak seksi, kau belikanlah dia baju-baju yang seksi yang macam kau selalu tengok kat Facebook itu. 

Kalau kau tak ada duit nak modalkan bini kau cantik, buatlah kerja ekstra cari duit lebih. Bila bab duit nak cantikkan bini kau, duit asyik takde, tapi bila duit nak ajak awek cantik pergi karaoke atau tengok wayang ada pulak? Bodoh!
loading...

Comments

Popular posts from this blog

Betul Ke Air Cap Badak Berkesan Menyejukkan Badan? Ramai Nak Tahu Kandungannya

Tiada kajian saintifik yang diterbitkan kepada umum berkenaan dengan keberkesanan air Cap Badak. Ia dijual meluas di kedai-kedai runcit sebagai ubat herba tradisional Cina yang berkesan untuk menyejukkan badan. Air Cap Badak berbeza dengan air mineral biasa kerana ia mengandungi herba tradisional yang tertentu untuk melegakan kepanasan. Air Cap Badak bukanlah berasal daripada Badak Sumbu dan tiada langsung kaitan dengan haiwan tersebut tetapi hanyalah sebuah jenama produk. Berada di pasaran sejak tahun 30-an, Air Cap Badak mempunyai pelbagai jenama berdaftar tetapi masih lagi mengekalkan gambar badak pada bungkusan seperti Cap kaki Tiga, Cap Tiga Senapang, Cap Tiga Daun, CoolRhino0₂ dan macam-macam lagi.  Namun demikian, kesemua produk penyejuk badan ini mempunyai persamaan dari segi ubatan yang terkandung di dalamnya iaitu Gypsum Fibrosum dan Calcitum. Ada juga produk mengandungi Gypsum Fibrosum dan Galcareous Spar. Apa kelebihan ubatan tradisional tersebut?

Ngeri! Gambar Mayat Lelaki Bunuh Diri Jambatan Pulau Pinang

Ngeri! Gambar Mayat Lelaki Bunuh Diri Jambatan Pulau Pinang Akhirnya segala tanda tanya rakyat Malaysia terjawab. Mayat lelaki yang dilaporkan terjun dari Jambatan kedua Pulau Pinang untuk bunuh diri sebelum ini akhirnya ditemui pagi tadi. Mayat lelaki berkenaan ditemui oleh nelayan tempatan ketika keluar menangkap ikan, mereka kemudiannya telah menghubungi pihak bomba. Menurut bilik gerakan bomba dan penyelamat Pulau Pinang, mereka telah menerima laporan kira-kira jam 8.15 pagi dan telah menghantar anggota ke lokasi kejadian bersama pihak Maritim Malaysia. Mayat lelaki itu ditemui dalam keadaan lengkap berpakaian dan memakai beg sandang(diletak batu). Mayat akan dihantar ke jeti berdekatan sebelum diserahkan kepada pihak hospital bagi tujuan bedah siasat dan pengecaman. loading...

Wanita Berkahwin Kena Minum 4 Air Rebusan Ini Sebelum Terlambat

Wanita apabila bermula sahaja alam rumahtangga, banyak urusan melibatkan suami dan anak-anak menyebabkan mereka kadang kala terlupa untuk menjaga kesihatan dan kecantikan dalaman diri sendiri. Perkara ini bukan sahaja merugikan malahan berpontensi menjadi punca kepada gejala suami memandang pada wanita lain.  Untuk memastikan kecantikan dan kesihatan luar dan dalam ini ada wanita yang sanggup berhabisan ratusan ringgit namun adakalanya kesan yang diperolehi kurang memuaskan hati. Lebih malang lagi kalau produk yang dicuba ada kesan sampingan pula. Jadi bagi mereka yang inginkan petua yang bukan sahaja selamat dan berkesan pemilihan petua tradisional adalah yang paling sesuai. Dimana kebanyakkan petua-petua ini telah diguna pakai oleh mereka yang terdahulu. Cuma kadang-kala petua-petua ini agak leceh sedikit. Perlulah lebih gigih untuk dapatkan kepuasan cantik luar dan dalam, terutama dengan pengambilan makanan atau minuman berkhasiat. Cuba anda buat dan amalkan minuman