Tolong Makcik Keluarkan RM5k Dari ATM. Keluar2 Bank Tiba2 Alarm Berbunyi. Ni Puncanya.. !!!

Tolong Makcik Keluarkan RM5k Dari ATM. Keluar2 Bank Tiba2 Alarm Berbunyi. Ni Puncanya.. !!! | Pagi tadi pergi ke ATM Bank… nak bank in duit nak bayar duit sewa rumah … Tengah nak bank in tu ada sorang perempuan tu lebih kurang umur dalam 40an… berdiri belakang saya, dia tanya saya, boleh ke keluar kan rm5000 sekali terus?
Sekadar Gambar Hiasan.
Tapi dia kata dia tak reti nak cucuk duit, saya pun dengan ikhlas la tolong.. Cancel bank in terus gi ke ATM tempat makcik tu nak keluarkan duit. saya tanya Apa nombor pin nya, dia pun bagitahu…

Saya tanya lagi, nak keluar kan brapa ye kak? dia kata rm5000 la dik .sy pun buat bberapa kali smpai genap rm5k.. Ynag terakhir sy tekan print resit. kluar laa resit balance rm200k…makkk aii byk nye duit dia ni 😅😅
Lepas serah duit dngan kad atm, Saya pun nak keluar la dari bank tu.. tiba-tiba akak tu cuit belakang badan.. tengok belakang , dia hulur rm500…saya kata tak payah laa, saya ikhlas tadi..
Dia paksa juga saya ambil duit tu…Buat belanja hmm. Org dah paksa, kita pun ambil je la. ALHAMDULILLAH… REZEKI😘
Tiba2, nak keluar pintu bank, alarm bank berbunyi..Terkejutlah aku. Pasal apa pulak. tapi bunyi alarmnya macam pelik.. Rupa2nya alarm hphone la untuk bangun pagi😂😂😂
Laaaaa………… MIMPI rupanyer potong betoiiiii
SEMUA SENYUM SENTIASA.. TQ BACA SAMPAI HABIS TAU.. 😂😂😂 JANGAN MARAH2 YE. KONGSIKAN PADA YANG LAIN. HIHI. 
loading...

0 comment... add one now