Kini Terjawab! Ini Pesanan Anita Sarawak Selepas Dihubungi Oleh Noorkumalasari

Kali terakhir Anita muncul membuat persembahan adalah ketika mengadakan persembahan sempena Minggu Setiausaha di Pusat Konvensyen Shah Alam (SACC) pada April 2011.

Hanya dua hari sebelum berangkat, Anita yang lebih mesra membahasakan dirinya sebagai Kak Nita menemui ahli keluarga untuk menyatakan hasratnya pulang ke Las Vegas.

Selepas itu, bayangan Anita tidak lagi menjelma malah kehilangannya menjadi tanda tanya kepada ramai.

Lebih menyedihkan, Anita tidak pulang untuk memberi penghormatan terakhir ketika ibu tirinya, Allahyarham Datin Umi Kalthum meninggal dunia dalam tidur pada Ramadan 2014.

Pada peminat setia Anita Sarawak, mungkin berita ini dapat mengubati rasa rindu kerana Anita berjaya dihubungi oleh adiknya, tiga minggu lalu.

Menurut laporan dari Media Hiburan, Noorkumalasari Mohd Taib, 61, berkata khabar terbaru kakaknya itu sedikit sebanyak melegakan hatinya.

“Kak Nita beritahu dia sihat bersama abang Mahadir dan banyak travel dari sebuah negara ke sebuah negara kerana kerja suaminya itu.

“Sebelum ini ada juga yang beritahu nampak kak Nita di Singapura, tapi sejauh mana kebenarannya tidak pula saya ketahui.

“Saya harap dengan perkhabaran terbaru ini, orang tidak akan bertanya lagi di mana Anita Sarawak,” ujarnya

Begitulah terjadi pada selebriti ini, di mana mereka menghilang senyap seribu bahasa. Masing-masing mempunyai alasan tersendiri sebab mereka meninggalkan dunia glamour ini.
loading...

0 comment... add one now